02.39

Hej hej har inte blogga så värst mkt sista tiden  :(
Men men, ja de är mkt som hänt...
T.ex. massa skit snack & problem med familjen...
Skit snacka får man leva med här i Avesta så är de bara! -.-'
Bor du här & säger en sak till en viss människa jag känner,
då vet hela Avesta om de sen...
Fattar inte hur folk orkar!
Blir bara jävligt irriterad!
Sen familjen som vanligt oxå...
Jadu den har de alltid funnits problem i
Men nu börjar de bli för många...
Pallar knappt bo hemma längre :'(
Men när man tänker bortsett från all skit så har de vart bra ;)
Har haft så kul med mina polare så jag ästan kissa på mig ju xD
Ska nog sluta hänga på Markus skolan & vara med bara nån enstaka i bland x)
Hehe men men...
Tack Pojkar & Flickor För Ni Fått Mig Må Bra :D <3




DebbiiieeLandberg ;* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback