30 aug 2009 - 23.19

Hej hej människor ;)
Va barn/hundvakt med Jessica i går hemma hos henne :D
Vi gjorde inte så mkt, satt vad datorn, prata med johan i telen :)
Sen kom Ted förbi & då spelade vi monopol :P
Jessica vann stort :(
Ja sen i dag vaknade jag upp snorig å täppt som fan sen kliade de i ögonen hela tiden -.-'
Sen nös jag typ hela tiden :(
De va lite svårt att andas oxå de gjorde de ju ännu roligare -.-'
Aja sen drog vi ner på stan med Ted :D
Vi satt väl som vanligt på markus,
Nu har oxå Felice, Linda, Josse & Jessica tagit hål i tungan fan va arg å avundsjuk jag är xD
Haha men efter terminen är slut då äre min tur :D :D :D
Sen så fick jag skjuts hem av Johan :)
Sen har jag vart in i duschen å sen käkat :P
Ska typ gå å lägga mig nu de är ju skola i morron -.-',
Pusselipuss baj baj ;* <3

Lite ny bilder på mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback