3 dec 09 - 04.36

Tjenare igen ;)
Jag sitter här hos totte fortfarande vaken,
Ted & Totte håller på att göra nudlar,
Dom är väl hungriga efter allt spelande dom haft under kvällen :P
Jaja jag har tråkigt iaf och sitter på facebook lite,
Inte värst kul där heller men men...
Ska väl typ lägga mig om ett tag kanske,
Beror på när dom andra puckona lägger sig :P
Vill liksom inte va osocial you know ;)
Nej skoja men jag vill inte sova om inte dom gör de xD
(Fråga inte varför för de vet jag inte riktigt xP)
Jaja iaf jag ska nog ta mig nått och äta jag oxå kanske,
men vet inte riktigt vad fan jag är sugen på x)
Blir väl en macka eller 2 typ om jag orkar,
mer behövs inte för mig tkr jag ;)
Men nu ska jag väl gå och spela jag oxå tror jag
& hoppas på att äga ut dom andra ;D
Jag får hoppas att de går bra (a)
Byee byee seee yoooou laaateeer ;* <3

Älskade Små Dum Huvven ;D <3


Älsklingen är cp xD

Ted: Min Bästa Vän & Bästa "Svärhalvbror" ;D <3
Totte: Min Älskade, ÄLKSKADE Pojkvän ;) <3
Älskar Er Mina Små Puckon :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback