Torsdag 25/12-09 - 01.00

Hej hej heeeej hemskt mkt heeeeej :D
Nu har inte jag skrivit på ett tag men jag tror ingen kollar ändå så :( xD


Jaja de senaste då, hmm?
Ja i går va de julafton t.ex xD
Jag fick de mesta jag ville ha iaf :)
(Orkar inte skriva va jag fick)
Jag slog min pojkvän i wii bowlig de tyckte jag va kul :P

I dag är de den 25/12 de btr att jag & älskling har 3 månader :D
Vi har inte gjort nå spec av de men jag är glad att de går bra för oss :)
I dag va vi iaf hem till Mamma och åt lite rester från i går,
Sen skulle totte försöka få revansch i wii,
De gick inte 1:a gången men 2:a gången gick de bättre för honom :P
Sen åkte vi hem och tog de lugnt,
Just nu sitter han och spelar xbox,
Medans jag lyssnar lite på svärdomar som kommer i från vardagsrummet :P
Men hoppas att de går bättre snart för honom :D
Jaja nog skrivet om de....
Nu ska jag sätta mig vid Facebook och kolla min Café World,
Sen kanske jag och älsk sätter på en film och kollar på,
Vi får väl la se hure blir :)
Ja får väl se när jag skriver nästa gång,
Bye bye ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback