Båt Trip xD <3

Hej allihop :D
I dag åkte jag ut på en liten båt resa med dom 3 älskade små pojkarna hehe ^^
Blåbert, Krystian & Pompe :D <3
Jag hade jätte kul & de va första gången jag åkte båt :O xD
(Förutom ålands båt över en dag)
Gud de måste verkligen göras om alltså! :D
"Jag ser något grönt" "Träd!"
De satt vi å sa hur många gånger som helst ju!
Fan va kul vi hade iaf JAG :D
Älskar Er Pojkar Kom I Håg De! <3


Blåbert & Krystian :D      Krystian :D           Pompe :D        Blåbert (försvinner) xD 
Blåbert & Krystian :D Krystian :D  Pompe Fixar med fiske spöt elr nått xD  Blåbert smiter x)

Krystian Försöker hitta teckning xD      Roberta x)                     Pompe :D

Haha Krystian :P                     Blåbert :D            Pompe :D

Kommentarer
Påntös säger:

hehe, tack dsm =) <3

2009-07-21 | 16:46:30
Blåbert me stjärten säger:

Haha, ja e lite efter på å kolla blogg^^... kul att du hade roligt iaf:D de hade ja med:D haha

2009-09-02 | 12:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback