Lördag 24 okt 09 - 15.08

Heeeeeej allahopaaaa ;D
Just nu sitter jag uppe i Lycka där Tottes föräldrar bor :P
Vaknade ungefär för 2 timmar sen (a)
Medans Älskling gick upp typ 8 för att ta hand om hundarna :S
Vi kom hit i går och vi ska vara här hela helgen och vara hundvakt :D
De gick inge bra för mig i går jag började,
Nysa, snora å de började klia i ögonen & grejer :(
Sen fick jag utslag och blev röd lite här å där i ansiktet...
Men i dag mår jag bättre är bara lite snuvig just nu :)
Sitter just nu och äter en Pucko glass och vet inte vad jag ska göra :P
Ska väl kanske kolla på film snart eller nått :)
Men men nu ska Älsklingen ha datorn en liten stund,
Sen så vette fan vad vi ska göra :P
Hörs sen ;D
Bye byeeee :*<3

Älskling <3

Älskar Dig Tobias Gewert <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback