Måndag 19 okt 09 - 15.51

Hej alla människor :P
Jag har lite tråkigt men ska berätta lite smått vad jag har gjort i helgen ;D

Fredag: Sov hos Älskling :* 
Kollade lite på film för de mesta :)
Skjutsade hem Älsklingens fulla kusin & hennes kompis x)


Lördag: Nån timme efter jag vaknat gick
Jag Marcus & Krystian och spelade bowling :D
Marcus vann med 209 2:a Krystian 202 & Jag 172 :(
Sen så åt vi Pizza ;)
Sen kolla vi typ på film bara xD


Söndag: Vi kollade på nå äcklig dubbad Jackie Chan film -.-'
& När vi kolla på film så åt vi pizza (i dag igen) xD
Senare på kvällen så kom Älskling hem till mig och sov :D


Ja de är vad jag har gjort i helgen,
Men i dag (än så länge) har jag bara vart i skolan -.-'
Men just nu sitter jag hemma hos Totteoch vet inte vad vi ska göra...
Får väl hitta på nått :D
Men men nu ska Älskling ha datorn :)
Tingeling ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback