23.44 - 27/9-09 <3

Hej hej människor :D
I dag är de en 27/9-09 & de är dagen jag ska minnas! <3
I dag blev jag & Tobias tsm :$
Jag är hur glad som helst hoppas de håller länge :)
Jaja i dag så va jag iaf med Totte (Tobias) & Krystian + några fler :P
Jag har haft den roligaste dagen, elr ja helgen på
VÄLDIGT länge :D
Haha, men just nu är jag hos pappa å är inte ens trött,
Fast jag har ökat dosen på mina sömn tabletter så är jag inte trött -.-'
Jag tog 2 st klockan 21.40, & dom ska typ värka efter en timme -.-'''
Men men jag sitter här å vet inte vad jag ska göra?
Är pigg som fan, & har as tråkigt ;)
Har inte så mkt & skriva igentligen men ja xD
Kanske kollar på Beck eller nått får se hur de blir ^^
Men men jadu, haha,
Puss & hej leverpastej ;) <3


Tobias <3 Debbie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback