Måndag 21/9-09 - 00.09

Hej människor,
Går dagen va rolig :)
Jessica ramlade och trodde hon bröt foten,
Så de blev en resa för oss till akuten xD
Sen så fick vi sitta å vänta på en kuk doktor i kanske 45 minuter,
Vilket va
JÄVLIGT segt -.-'
Ja & i dag åkte hon in på röntgen
& hennes fot är inte bruten som tur va :)
I dag har jag väl vart lite i skolan
Sen efter de hade jag en jävla timmes samtal med föräldrarna -.-''
En timme kändes som 5 timmar xD
Jaja sen åkte jag å va med Ted, Ewe.S & Jakob,
Sen drog vi till Matte en stund :)
Dom satt å nörda nå spel & jag spelade wii :D
Jakob & Ewe satt bara där och såg dumma ut xD
Sen så sov jag & Ewe en liten stund där oxå :P
Jag snodde Mattes säng å Ewe tog soffan i hans rum x')
Sen så bar de mot hemfärden,
Nu ligger jag i sängen har legat här i typ 1 timme & 10 min...
Jag har verkligen skit tråkigt...
Sen här för nån dag sen fick jag sönm tabletter,
Man ska ta en tablett 1 timme innan läggdags de har jag gjort men har nått hänt?
Nej självklart inte, dom hjälper ju så mkt -.-' (NOT)
Jajajaja nu ska jag iaf försöka sova ädå ska upp 07.40 i morron :(
Ha de så bra ;* <3

Idioter e vi allihopa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback