2 april - 00.19

Hejsan hoppsan ;)
Sitter hos min pappa och har sjukt jävla tråkigt :(
Vet int vad jag ska göra är helt slut i kroppen.
Vaknade 8 i morse & åkte till Falun med Totte & Marcus :)
Marcus skulle göra uppskrivningen till körkortet.
Sen efter de blev de hem, släppa av Marcus,
Hämta Ewe & sen blev de donken ;)
Efter de så åkte vi hem jag packa & Totte skjutsa mig till stan,
Där jag satt & fika med Pappa & Kim.
Sen gick jag & Pappa & kolla efter en vår jacka,
Hittade en men fanns inte i min storlek :(
Sen va de bara i väg å handla mat typ :P
Vi va först till Ö&B sen pickaboo sen coop & sen Willys xD
Haha va inte meningen att du skulle bli så många ställen,
Men jag va bara tvungen & ha ett sånt där STORT jävla påskägg ;)
Sen blev de en snabb vända till lidl & sen hem & ta de lugnt :D
Har suttit här sedan dess typ fas jag har ju ätit god god mat oxå :)
Men nu sitter jag här & bara tar de lugnt & har tråkigt :(
Är inte trött för 5 öre heller så sova vill jag inte göra :P
Nej inte är de många heller som är vakna,
Så man kan snacka med nån heller -.-'
Aja ska väl typ glo på tv en stund...
Sen får vi väl se vad fan jag hittar på.
Bye bye äppelpaj ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback