21 :D

Under den senaste timmen och 15 minuterna har jag suttit och kolla på filmen 21 :)
Hittade den på våran box "bibliotek" typ,
Mamma visa mig att man kan kolla på filmer genom den typ,
Jag kanske är lite efter för de visste inte jag
Men nu kommer jag och vara ännu mer fast här (a)
Sitter här med mina kakor och min cola å funderar över hur jag ska göra i ordning bloggen...
Har inte så värst mycket ideér just nu,
Ska fixa ny header, fixa texten, fixa ramarna och sen vet jag inge mer,
Nån som har nått bra förslag för att göra denna lite mer intressant?
Jag vet vad jag ska skriva om och så bara jag får den och se ut som den ska,
Och sen att jag... ja får ihop den,
Nu ska jag fortsätta tjocka i mig kakor & cola och kolla klart på filmen :)

Puss puss :*

Kommentarer
Maria Davidsson :D säger:

Filmen 21 äger! och han som spelar Ben är snygg ;D^^

2010-12-19 | 19:18:00
Bloggadress: http://maria-davidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback