AAAAJ!!!

Tidigare i dag när jag hämtade reklamen så gjorde jag nått som gjorde svin ont!
Jag går ner för våran lilla trapp utanför dörren,
Börja gå mot brevlådan och sen helt plötsligt halkar jag :(
Inte baklängens, utan framlänges och jag fick huvudvärk som en apa,
Min rygg blev inte bättre och jag spräckte läppen...
Inte förns nu har jag riktig sätt hur jävla svullen min läpp är,
Kolla här får ni se

Sprucken läppsprucken läpp

Vet att bilder ser roliga ut men de är så jag ser ut...
Detta gör fan svin ont och de är inte kul att se ut så här :(
Nej nu ska jag sluta klaga över de här...
Sitter just nu och kollar på tv och pratar med mamma :D
Ska försöka hitta nån som kan vara social med mig förutom mamma,
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback