Catrin place!

Jag, Catrin & Edwin tog en sväng till Fors och hälsade på Annika & Stensgård :D
De va trevligt, tog en kopp kaffe och snacka skit ;)
Å deras söta vovve Fanny kom och skulle busa,
Sen kom jag och Catrin hem till henne typ nyss och då blev de pizza! :D
De va gott kan jag lova eftersom jag & Catrin va vrål hungriga,
Blir att vara hos henne i kväll/natt igen :D
Just nu sitter vi båda i hennes säng och nördar igen haha
Ska väl sitta här å se dumma ut antar jag,
Vi har inte planerat något annat ändå så,
Vad ska ni hitta på i kväll? :)
Nu ska jag göra manikyr på mina naglar,
Puss puss :*

Kommentarer
Debbie Doo säger:

Ska oxå sova över hos en kompis ^^ hur mår du annars då?? :)

2010-12-29 | 22:39:09
Bloggadress: http://debbiedoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback