God morron :$

Alltså jag har något fel!
Jag ställer klockan så jag ska komma upp i bra tid
Tror ni jag lyckas med de ? Nej!
Kom upp klockan 14.00 i dag :$
Jag skulle gått upp seeeenast 12.00
Men men de är ju snart jullov så de gör väl inget,
Fast de känns som om jag kastar bort hela dagen för att sova,

Just nu sitter jag och kollar på "
Top model 13" i väntan på "Glee"
Efter allt tv tittande blir de nog träning :D
Har glömt bort de ett tag nu så de är dags att ta igen de,
Måste ju få i gång min dåliga konditon igen,
Nu ska jag gå ner och laga lite pytt i panna så jag får nå i magen,
Puss puss :*

Kommentarer
liindblaads säger:

haha det är bra det, det måste man göra, har du listat ut vad det ligger i ?

2010-12-21 | 15:46:49
Bloggadress: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback