God natt

Ligger hemma i sängen och är förbannad :(
Fick tillbaka mina skor från Nelly i dag,
Jag blev skit glad, men 39 va också för stort! :@
Så nu måste jag skicka tillbaka dom
IGEN! och beställa ett par 38 ist,
Passar dom inte så lovar jag att jag åker till deras lager och provar skorna innan!
Ja hatar att handla på nätet men de är typ bara där man hittar snygga grejer,
Men hoppas bara att dom passar när jag får tillbaka dom och att dom kommer till nyår,
Sen är man väl lite sur för att man inte vann på bingon också -.-
Men de är väl typiskt eller hur? Men man kan ju alltid hoppas,
Fast man ska inte hoppas för mycket ju :P
Men de va 50 kr åt helvete för en lott liksom -.-
Nej nu ska jag inte ligga här och klaga,
Jag hade faktiskt trevligt med min bror, Josse & Dalan :D
Satt och spela, prata & tjocka oss med god saker (a)
Nu ska jag kolla på Ana Gina Show och sen ska jag sova,
Puss puss :*



Ps



Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback