Hahaha!

Hellooo har inte orkat uppdaterat så mycket idag,
Har bara legat i sängen och haft grymt ont...
Så i dag blev de ingen praktik :(
Ställde klockan på 9 så jag skulle skriva till min handledare,
Men somna om lika fort, så hon ringde och sa att hon va på väg,
Och då fick hon vända eftersom jag låg kvar i sängen och hade ont,
Glömde ställa klockan efter de så jag blev väckt av
Melinda klockan 1 :$
Ja jag å komma upp i "tid" är inte riktigt kompisar xD
Men tack
Melinda för att du ringde å väckte mig och berätta de där,
De är skrattretande fan... hahaha!
Men just nu sitter jag och kollar på tv :)
Ska kolla på "
Glee" mitt nya favvo pogram :D
Senare ska jag träna lite tror jag, specielt ryggen för de kan behövas känner jag.
Men nu ska jag springa på toa hahaha ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback