Hahahaha!

Har ni också en mamma eller pappa som kan vara roliga i bland?
Som kan komma med en rolig komentar eller nått,
Min mamma är den mest konstiga människan jag träffa xD
Hon kom med en rolig historia som inte kom i håg nyss
Jag älskar henne men här ska ni få läsa nå kul,

Mamma: Men jag kan inte hämta och släppa av dig och Cattis, jag kan inte gå på system åt dig för Stefan ska parkera vid biblioteket, och Sultan måste åka min bil.
Jag: Va fan pratar du om???
Mamma: Men han ska göra så så de går inte, men när jag kom ut från systemet så va de i påsen till dig i alla fall.
Jag: Men va pratar du om???
Mamma: Nej jag vet inte vaddå? Men stefan får inte se okej för då kan Sultan inte få skjuts

Tydligen har hon suttit här med mig och drömt och hon såg helt vaken ut.
Jag berätta detta och hon kommer inte i håg alls vad hon sagt,
De va helt sjukt, okej hon brukar prata i sömnen,
Men då sover hon verkligen så ja jag fick mig ett gott skratt,
But thats not all ;)
Hon sitter här och börjar prata om att hennes tår är fula och börja sjunga
Hon försöker bita i mina tår t.o.m...
Okej hon har druckit och är trött men hon brukar inte va så här xD
Aja jag får mig ett gott skratt till henne så de gör inget för mig ;)

Nu har vi hittat en film som heter Satisfaction från 1988 på 3an
Den värkar rätt rolig faktiskt :)
Men nu ska jag kissa sen kolla på den haha

Puss puss :*

Kommentarer
Debbie Doo säger:

Hahhahahh! Rolig mamma du har :P

2010-12-20 | 17:37:28
Bloggadress: http://debbiedoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback