Sleep Over!

Hoppsan hejsan!
Efter att varit med min bror och Josse så hämtade jag och mamma upp Catrin
!
Min älskade uuuuunderbara knäppjök ;)
Hon ska sova här i natt så vi har en liten sleep over :D
Jag satt nyss och kollade igenom några Läslusen kalendrar,
De fanns massa gåtor & roliga historier i dom, och jag satt å läste de för henne,
Hon tyckte jag va kass & att dom va kassa men hon har ju ingen humor :P
Har någon av er varit med i Läslusen föresten?
Sen har vi typ suttit och snacka skit som vanligt typ ;)
De finns då mycket å prata om när man bor i en sån här liten skit stad som jag,
Just nu sitter vi båda med en mini laptop i knät & surfar på som fäään ;P
Vi ska tjocka oss med godis och sånt nu (iaf jag :$)
Så jag kanske skriver ett god natt inlägg sen vi får se,
Puss puss :*


P.S Har ni fått något roligt i julklapp föresten? D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback