17 feb 10 - 22.41 Slapp dag ;)

Hello everybody ;)
Sitter just nu vid datorn och kollar runt lite :)
Har inte gjort så värst mkt i dag.
Va i skolan till 3 sen så gick jag hem.
När jag kom hem så satt Älsk & spela vänd 10 med Marina :P
Sen när hon gick så drog jag & Älsk till Hemköp å handla.
Efter de kom Ekholm hit ett tag & spelade med Totte,
Medans jag satt vid datorn (de vanliga typ) xD
Sen vad typ klockan 9 åkte Totte & jobba :)
Så nu sitter jag är ensam i lägenheten och kollar lite på tv typ.
Kanske går & lägger mig snart,
Fast jag känner mig inte ett dugg trött så de kanske inte är en sån bra ide då xD
Men nu ska jag sätta mig vid tv & kolla om de finns nå bra att glo på,
Annars vette fan vad jag ska göra :(
Men men skriver kanske i morron elr nått om de händer något har ganska tråkiga inlägg (jag vet)
Så "höres" hörrni,
Bye bye appelpaj ;D <3

P.S
Ville Bara Säga Att
Jag Älskar Min Tobias
Mest Av Allt! <3
D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback