Sovdags? 19 feb 10 - 02.12

Hej hej :D
                                             
Dagens klädsel:
Svarta mjukis byxor
Grått linne
Svart mjukis tröja
& söta små strumpor med flodhästar
                                                             
I dag har inte så värst mkt hänt :)
Ist för pulkaåkningen så gick jag till skolan & plugga.
Va inte där länge men fick en del gjort ändå :)
Sen gick jag hem och tog de lugnt.
Mkt mer hände inte efter de förns klocan blev typ 9.
Älskling åkte & jobba & jag drog till Syster & kolla på film.
Va länge sen hon & jag umgicks faktiskt så de va ganska kul :D
Vi kollade på "Snakes on a plane" den va väl bra :P
"I had it whit this mother fucking snakes on this mother fucking plane"
(Bästa repliken i hela filmen xD)
Filmen börja 21.30 slutade 23.15 typ :P
Kom typ hem halv 1 kanske.
Hade de jävligt trevligt uppe hos henne.
Nu sitter jag här & ser dum ut och börjar bli trött.
Funderar på om de kanske börjar bli läggdags för mig?
Får se hur jag gör ska iaf lägg mig i sängen & kolla på tv,
Vi får väl se om jag slocknar :P haha
Men hare bra ni som läser ;)
Hej då :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback