Lördag 16 feb 10 - 05.28 ;)

Hej hej människor ;)
Skolan började den 11/1 och jag har gått på alla lektioner,
Både, Mån, Tis, Ons, Tors & Fre :D
Känner mig lite stolt & duktig faktiskt hihi (a)


Men just nu sitter uppe nu med Totte & Josse :)
Jag och Totte har varit uppe sen 13.00,
Sen typ vid 3-4 kom Ekholm,
Sen skulle vi åka till Emelie men de blev inte av,
De blev bara krångel...
Så jag, Totte & Ekholm bestämde att vi skulle spela lite,
De blev Alfapet & Monopol som jag snodde från pappa :P
Sen började Ekholm dricka & sen kom Josse över :)
Sen började vi spela Alfapet.
1a blev Älskling
2a blev Josse.N
3a blev Jag :P
4a blev Ekholm

Sen drog Ekholm hem för han blev för full xD
Sen så började Jag, Josse & Totte spela monopol :)
Ja de va kul ett tag tills jag åkte ut och förlora :(
Vi började ungefär vid 00.00 och spela,
& Totte & Josse sitter fortfarande och spelar -.-'
Ingen har vunnit än, de går bara fram å tbx för dom xD
De börjar bli lite segt nu men vi ska snart lägga oss & kolla på film :)
Jaja nu ska jag fortsätta med min Café World på FB xD
Men får väl kanske blogga snart igen då ;)
 Cya :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback