Lördag 30/1-10 - 12.25

Tjenare tjenare fan ;)

Är hemma själv hos Älsk & är hundvakt :D
Gick upp halv 9 i morse och duscha direkt,
Sen kom Marcus & Marina och kidnappa min pojkvän till sthlm :(
Men jag har fortfarande sällskap jag är hundvakt åt Marcus & Marina deras vovve Milo :D
Sitter just nu vid Facebook & Bilddagboken & kollar lite :)
Josse ska komma förbi sen hoppas på att de är ganska snart har ganska tråkigt :(
Vi ska väl spela lite tror jag & bara ha kul :D
Sen kommer väl Älsk hem mellan 4 å 5 tror jag :)
Han kommer va hemma en stund sen så ska han i väg i kväll igen med Ted :D
Då blir jag & Josse själva igen :P
Så de blir väl en liten "Tjejkväll" kan man säga ;*
Nu ska jag gå & hänga tvätten och sen så vette fan ;)
Höres människor :* <3

Jag :D

Jag Älskar Min Tobias! <3
Du & Jag Föralltid Älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback