Länge sen nu :P 3/6-2010 - 19.55

Haha jag har inte mycket & göra så fick en ide att skriva lite här :P
Kan berätta lite som har hänt den senaste månaden :)
Den 25/5 hände något riktigt underbart! :D
Jag & Tobias förlovade oss :') <3<3<3<3
De känns riktigt bra & jag är överlycklig att de är vi :D
JAG ÄLSKAR DIG TOBIAS GEWERT! <3<3<3<3

Sen har de varit karneval å jag åkte bara en karusell,
Men jag köpte där emot en del med saker :P
Jag köpte:
-Ett halsband de står Tobias på.
-Remmar
-En morsdag present
-Gosedjur åt Tobias
-En skin jacka (mamma köpte den)
Brorsan & Totte åkte Extrem Fly 3 ggr ;)
Dom mådde väl "så där" efteråt :P haha
Ja mycket mer har väl inte hänt,
Inte nått som är så jätte kul som jag minns just nu :P
Just nu sitter jag å funderar,
Vet inte riktigt vad jag ska köpa för skor till min klänning jag ska ha på skolavslutningen :)
Fick den i dag så de är lite brottom :O
Sitter också & väntar på att min underbara kille ska komma hem! :')
Han jobbar men saknar han mycket ändå :*
Vill att han ska vara här & mysa med mig (a)
Funderar på att kanske gå ut & fota lite på nått.... Men vet ej vad?
Aja får väl se avd jag gör nu ska jag fixa FB å sen vette fan ;)


Här kommer en bild på min avslutnings klänning :D

Avslutningsklänning 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback