1 maj 2010 - 17.15 / Sjuk som ett as :(

Tjenare fan :)
Sitter här framför datorn å tror jag ska dö!
(Allvarligt de känns seriöst så)
Jag har ont i hela min kropp,
jag hostar å tror snart jag kommer börja spy oxå :(
Huvudvärken gör inget av detta så lätt heller.
Älskling åkte just i väg för att jobba så jag sitter här själv.
Funderar på vad man kan göra när man ska va hemma & är sjuk.
Blir väl att kolla på film eller nått tror jag väl.
Nästa vecka blir de en riktig slö vecka för mig :D
Min klass har prao & de betyder att jag ska sitta i skolan & jobba i kapp ;)
Men bara från Mån-Tors för på Fredag då bär de av till Valdermasvik :D
Jag & Älskling ska dit för att träffa hans moster :)
(Första gången för mig *pinsamt*)
Sen på Lördag så blir de Reptilmässa i Norrköping :)
Men när vi ska åka hoppas jag till 100% att jag mår fan så mkt bättre.
Annars får jag fan spela lite glad miner :)
Men nu ska jag nog ta å glo på lite movies ;)
Sååååå byeee byeee hahaha x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback