Hemma :)

Sitter hemma å glor på tv som vanligt -.-
Jag är grymt jävla rastlös!
Min dag har varit seg men ändå gått fort...
De jag har gjort i dag är,
. Gick upp och fixa mig
. Åkte till sjukgymnasten
. Praktik i 3 ½ timme
. Hem
och här sitter jag :P
Träffade Cattis & hennes kompis också :)
Men de va typ en timme sen :P
Nu ska jag försöka börja blogga mer också...
Men de har liksom inte varit prio ett just nu
Nu börjar jag känna att de kanske är dags att göra de,
Eftersom annars är de väl ingen ide att ha en blogg :P
Men vi får väl se om jag kommer i håg att göra de,
Ska försöka iaf att engagera mig lite haha
Nej nu ska jag ta och hitta nån som kan vara social :D

Hej hej leverpastej ;)


Kommentarer
Libanmichelle säger:

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2011-03-04 | 06:57:15
Bloggadress: http://libanmichelle.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback