At papas place

Hellojsan sitter hemma hs pappa just nu och sitter och tittar på Desperate Housewives.
Efter de blir de att glo på BB, sover här i natt gör jag också,
Eftersom de kommer gubbar till mamma i morron bitti som ska kolla toaletten uppe,
Vill inte ligga och sova när dom kommer dit och jag vill kunna sova ut så länge som jag vill.
Min träning gick jävligt bra också, de känns i hela kroppen att jag tränat så de är ju bra träning jag kör med,
Nu ska jag kanske rita lite, ska rita en egen tattuering hade jag tänkt, sen ska jag flörta med mina föräldrar,
Jag vill ju tattuera mig och då vill jag ha något specielt, så ska rita en minnes tattu för mormor,
De blir säkert bra, men nu ska jag fortsätta kolla på DH så skriver mer sen säkert,
Puss puss :*


Now.


Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback