Eat some food

Jaha de blev lite mer än att bara kolla däck efter sjukhuset, tiden gick förbi fort,
Efter mamma hade köpt däck åkte vi däcka av dom eller va de heter? haha
Sen va vi i väg och handlade på Willys och de tog ett bra tag kan jag lova de va
FULLT med folk!
Tror vi handla i 45 minuter sen tror jag vi stog i kassan i 20 minuter -.-
Sen åkte mamma och lämnade lite till Sandra och sen åkte hon och handla på systemet,
Nu har vi äntligen kommit hem och mamma står just nu och gör mat åt oss :)
De blir pommes med fläskfilé och sourcream sås! Mummsfillibabba!
Just nu sitter jag vid tvn och väntar på att maten ska bli klar, men jag skriver mer sen,
Puss puss :*

Kommentarer
Liger - The Biggest Cat on the Planet säger:

Thanks for sharing :)



Sounds Good



Best Wishes

2011-04-20 | 20:45:45
Bloggadress: http://www.ligerworld.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback