:*

Sitter i sängen och har just kollat klart på Big Brother med mamma typ :)
Har borstat tänderna och fixat i ordning mig för kvällen och nu återstår bara att platta håret,
Tog en riktigt jävla lååång skön dusch i dag från typ 20.00 till 20.40 (a) Fata underbart liksom,
Så mitt hår är jätte afro nu, och jag orkar inte platta de i morron bitt så gör de nu ist,
Sitter bara och väntar på att min plattång ska fungilera också hahaha,

Jaha vad har morgon dagen att bjuda på för er då?

Jag ska i alla fall ta mig ner på stan och fixa nya leggings som jag skrev tidigare,
Blev inget åka ner och träffa Linda & Sanna utan de blev en hemma kväll, men de sa jag ju :P
Aja nu börjar min plattång bli varm, så god natt skriver mer i morron :)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback