Fenomen

Sitter fortfarande i min soffa och just nu kollar jag på repris av Fenomen :D
Men sitter fortfarande och irriterar mig på den där jävla toaletten! Gubbarna har dragit ju,
Så inte kan man be dom om hjälp, men gräv gubbarna skulle ringa efter dom tur som är,
Inge mer om de, men här har ni något som fick mig att nästan tappa andan, BOKSTAVLIGEN!
Claes Danell från Fenomen har gjort en egen version av rysk roulette,
De är inga pistoler med, eller jo de är de men ingen vanlig utan en spikpistol.




Alltså förstår ni hur sjukt de där är? Jag fattar inte hur fan han lyckas alltså!
Aja nu ska jag fortsätta kolla så får vi se om de kommer nå mer spännade :P
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback