Händer?

God morron, sitter i sängen och vaknade för en timme sen -.- Kunde ha sovit längre ju.
Men jag fick besök så de gick inte, och när jag gick för att lägga mig igen kunde jag inte sova,
Skit samma, nu siter jag här i alla fall och ska nog snart gå ner och äta frukost med mamma,
Lika bra att gå upp ändå eftersom man ändå ska till tandis 11.20 och sen sjukhuset nån gång vid 3,

Vad händer för er i dag ? Ska ni supa? Ligga hemma å tröka? Va med kompisar?

Jag ska i alla fall.... äsch jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra i dag,
Min älskade Linda och hennes kompis Sanna ligger på sjukan efter en krock eller vad de va som hände i går,
Hoppas ni blir bättre, kunde knappt sova i natt efter du skrivit de på FB :(
Sen vet jag inte vad Axelina eller Catrin gör men de kanske jag kan kolla upp eller så,
Äsch nu ska jag gå ner och äta med mamma hon ropar på mig :P
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback