Härlig kväll med dom underbaraste <3

Hej nu har man kommit hem efter en jätte mysig kväll ute i lillsjön :D
Vi har haft en brasa och vi har rökt vattenpipa och lyssnat lite på musik och bara tagit de lugnt,
Gud va skönt de va och bara sitta och prata och ta de lugnt och bara vara liksom,
Vi satt in virvlande i filtar och vi bara mös helt enkelt, så underbat de va :D
Måste göras om sen alltså, hoppas min Axelina hade en bra födelsedag med oss bara ;)
Sen släckte vi elden och "dödade" vattenpipan sen blev de hemfärd, och nu sitter jag här,
Blir väl att åka hem till pappa sen med Catrin, Johan och Ludde och chilla lite grann,
Kolla på BB avsnittet som jag missade ska jag i alla fall göra hade jag tänkt :)
Nu ska jag kolla på CSI sen ska jag kolla vad puckona gör, skriver mer sen säkert,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback