HATAR!

God morron eller vad man ska säga, i morse väckte mamma mig så jag kunde ge nycklarna till rörmokarna,
De är bara för att han ska kunna låsa så inte katterna smiter, de är väl bra...
Men sen la jag mig en stund till och sen när jag vakna va jag jätte kiss nödig, men kan man gå på toa?
NEJ! Jävla fittorna har ju stängt av vattnet och hållt på med rör och grejer så man inte kan spola,
Men kan inte använda vatten alls! Trött på detta hade inte han som grävde vart sjuk förra veckan,
Och hade dom inte grävt av en vatten ledning för oss förra vecka så hade detta varit färdigt nu!
Men han va typ nyss kalr med vårat hus och då tänkte jag men då kan jag kissa, jo tjena att jag kunde,
Nu står toan och rinner, och rinner, och rinner -.- Hatar att höra de där jävla ljudet!
Skit samma just nu sitter jag och kollar på tv och äter kinder ägg ;)
Senare kommer nog Linda, Sanna och Acke hit och ger mig lite sällskap så jag slipper vara själv,
Mamma jobbar till 8 i kväll så är ensam ett tag här hemma i dag,
Nej nu ska jag försöka hitta nån gubbe där ute som kan fixa mina toalett, skriver mer sen,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback