Inte mycket

Sitter just nu i sängen efter en skön lugn tv kväll med mamma :D
Project runway, CSI & BB har varit de vi sätt, under CSI så fick jag ju lite fot massage också,
Och har nyss fått en skit skön ryggmassage av henne också, och självklart gav jag tillbaka,
Hon fick lite axel och nack massage av mig, så tv & massage kväll kanske man ska säga ;)
Ska snart kolla på Rederiet hade jag tänkt, men först kolla om de hänt nå kul på facebook ofc,
Har inte skrivit så mycket under dagen efter som jag inte orkat (a)
Men de är liksom inge kul och skriva om man bara ska skriva att man inte gör nått,
Kanske inte är så intressant de här heller men ändå, ni förstår vad jag menar?
Har liksom inte gjort så mycket så de är inte värt att uppdatera t.ex att nu ska jag på toa,
Och sen typ, ja nu kom jag ut där i från och fortsätter kolla på tv, jag menar de är inte kul,
Hellre skriver jag om vad jag gjort lite under dagen och så än att bara skriva vad man gör ständigt,
Hoppas ni fattar vad jag menar, har lite svårt att formulera mig ju haha,
Men skit de samma nu ska jag in på FB, kolla Rederiet och sen sova :)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback