Jaha nu då?

Sitter hemma i soffan med mamma och kollar på tv, kolalr lite på talang 2011 :)
Brudarna har dragit hem och glott på film hos Linda, jag följde inte med för de va mycket folk där,
Så de blev inge party i kväll, hittade ingenstans att vara tyvär, men de gör inget,
Efter regn kommer solsken, med andra ord så kör vi i morron i stället hos Julia :D
Och de blir säkert roligare folk i morron än om vi bara hade dragit till nån random i dag,
Så nu ska jag kolla på BB avsnittet jag missa i går sen ska jag glo på de som kommer på tv,
Jaha och sen då? Ja jag har ingen aning om vad jag ska göra efter de här,
De är ju inte direkt kul att sitta hemma en fredag kväll, så har frågat bror vad han gör,
Men har inte fått nå svar -.- Nej nu ska jag kolla på BB, skriver mer sen,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback