Ny header

Jaha då har jag skaffat mig en ny header igen då, tyckte den vita va för tråkig,
Den här är också lite tråkig men den blev lite bättre än den förra i alla fall,
Kommer säkert göra en ny om ett tag igen, men jag måste ju nöjd nån gång,
Ska bara lära mig lite mer om picasa och allt annat så har jag säkert en kvarstående header snart,
Just nu sitter jag vid tvn och bara glor, och träningen glömde jag bort -.-
Så ska strax göra de så jag har de gjort, som jag sagt förut så ska jag börja fixa de med mat & träningen nu,
Justja! Catrin ska ju komma hit om en stund också kom jag på,
Så får nog träna nu så jag hinner duscha innan hon kommer, eller så gör jag allt när hon åkt hem :)
Aja nu ska jag.... aah jag vet inte får se haha,
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback