Ny kategori/ Tips!

Jaha då har jag gjort skaffat en ny kategori igen, den heter Tips!
Jag kommer och skriva om saker jag testat och tipsa er om vad som är bra och dåligt att använda :)
Ska börja redan nu och tipsa om ett schampo och balsam som jag älskar verkligen.




De är de nya Sunsilk co-creation Vibrant colour protection.
De funkar också på dom som tonar sitt hår (som jag) och de luktar jätte gott,
Färgen sitter i längre än vanligt och skyddar håret hur bra som helt :)
De är framtaget av Rita Hazan och måste faktiskt ge henne ett plus för detta.
Så här ser flaskorna ut för er som vill testa detta.




Jag lovar de är värt att testa dom :)

Puss puss :*

Kommentarer
ewelina eriksson säger:

nackdel med sunsilk är att det innehåller ett silikon som förstör och skadar håret :) köp hellre ett riktigt shampo på en frisör salong :)

2011-04-30 | 20:53:52
Bloggadress: http://eeewee.blogg.se/
Debbie säger:

De har inte förstört mitt hår än Ewelina. Så de funkar faktiskt jätte bra och håller verkligen färgen kvar längre :)

2011-04-30 | 21:00:05
ewelina eriksson säger:

Men det förstör inte tydligt och synligt, silikonen fäster sig på utsidan och förstör :) tro mig debbie, jag ska bli frisör :)

2011-04-30 | 21:03:06
Bloggadress: http://eeewee.blogg.se/
Debbie säger:

Haha okej då :P

2011-05-01 | 14:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback