Roligt :D

Kom nyss hem från en jätte rolig kväll, har vart ute och åkt med mina vänner :D
Först kom Catrin hit (till pappa) efter jag hade ätit och kolalt p körslaget med pappa & Nalle,
Så fixade jag mig och så sen så gick vi ner på stan och mötte älskade Jessica,
Jennifer.B va där när vi kom också sen gick vi till beppes och mötte massa annat folk,
Sen så efter vi hade stått där ett tag hoppade jag och Jessica in i Poppes bil & Catrin i en annans,
Så drog vi till donken, och Julia och Oscar va med i "våran" bil också :D
Söta människor de där, skit härliga, iaf så åkte vi till donken och åt lite granna,
Sen så när vi kom till baka till stan så drog Catrin efter en stund och vi andra åkte runt,
Vi åkte och sladdade lite grann och jag & Jessica trodde vi skulle dö på riktigt haha,
Aja jag har haft jätte rolig kväll iaf måste jag säga, hoppas detta blir fler gånger :)
Nu sitter jag hemma och inväntar min far från krogen, hoppas inte han är för full :P
Ska väl typ se om de finns något att kolla på på tvn annars lägger jag mig i sängen och kollar på Rederiet,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback