Sleep

Yes då va man hemma efter en kväll med bror, Josse & Linus, v ute och åkte lite och dunkade musik :D
Vi hade trevligt och på slutet vid tolv ungefär hade vi jätte kul åt Linus som satt och sjöng med bebis röst,
Han sjöng allt från, fjortis sommar till byz-karate fylla till boten anna ;)
Sen vid ett ungefär gick över till pappa och satt där, träffa Melinda och pratade med henne ett tag också,
Sen satt jag bara och kollade på nä dom andra städade och försökte laga dammsugaren,
De gick inte så värst bra, och de tog ett tag innan den fungerade, eller ja lite bättre än innan iaf :P
Nu har jag kommit hem, och jag åt inge pizza den här gången, så ett plus till mig,
Aja nu sitter jag och kollar på Hell's Kitchen och ska strax lägga mig,
De kan jag behöva, jag har jätte ont i min rygg av någon konstig anledning,
Men men skit samma skriver mer i morron, god natt :D
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback