Söt klänning (a)

Hejsan hoppsan, sitter och kollar lite på tv hemma hos mamma i väntan på att maten ska bli klar :)
När jag åkte ut med pappa så hämtade vi min nya säng, och fixade saker till Star som ska va där i morron,
Ras Cricket kommer ju, och jag ska nog träffa honom om jag får, men de får jag säkerligen,
Sen kom mamma och hämtade mig och va ner på stan och handla lite,
Efter de hämtade vi Sandra & Emson så dom också fick gå lite på stan en stund,
Och jag hittade världens sötaste klänning som jag funderar på att köpa till avslutningen, men vet inte riktigt.
Kolla på den, vad tycker ni? Jag tycker den är skit söt ju :)




Nu ska jag gå ner och prata med mamma lite grann och sen ska jag hjälpa till med maten tror jag.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback