Träning

Sitter hemma hos mamma och har typ nyss kommit hem faktiskt, har varit ute i 3 timmar :O
Först åkte ju jag, mamma och pappa till veterinären och de gick faktiskt jätte bra,
Han är bara lite allergisk haha, tydligen kan dom va de, så nu har han fått antibiotika och annat pencelin,
Sen efter vi kommit i från hedemora så åkte jag och mamma till Mice, en som hjälper henne med bilen,
Han släppte på hennes handbroms och greja lite, sen blev de stan så jag fick handla brunkräm,
Och sen skulle mamma handla lite medicin åt Sandra när vi ändå va där typ :P
Sen har vi varit och handlat på Willys och Ö&B och nu sitter jag här,
Så nu har jag hittat lite nya övningar så nu ska jag träna tills mamma kommer hem hade jag tänkt :)
Så jag tar och börjar med träningen så skriver jag mer sen,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback