Ut med far

God morron, sitter just nu och kollar facebook och så lite grann :)
Ska strax ner med pappa på Star, dom ska sätta upp deras uteservering i dag,
Kanske hjälper till lite grann, eller då kanske jag är i vägen? Hihihihi
Nu ska jag ta och fixa ordning mig så är jag klar för färd sen :)
Puss puss :*


Ny favvo låt i min bok ;)
Men den har blivit för kritiserad för att den har hitler och Åkesson med i videon.
Detta påstås ju vara en diss till SD (Svergie demokraterna) och svaret på de är både ja och nej.
Kanske skriver om de mer sen när jag kommer hem igen får se om jag är hos mor eller far då
För nu måste jag skynda mig innan pappa får "damp" hahaha,
Hej :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback