Väntar...

Nu har jag kommit hem efter en lugn dag men lite skrattfull dag hahaha,
De va kul och se dom flytta den där jävla ute serveringen, de gick väl så där typ men kul va de xD
Har typ gjort de bara de tog en liten stund att hämta släpvagnen, lägga på ute serveringen,
Lämna ute serveringen, lämna släpvagnen, ja massor :P
Vi åkte och började med de där vid halv 12, och vi slutade vid typ halv 4... :O
Just nu sitter jag hemma och väntar på att mamma ska bli klar så ska jag åka med henne hem,
Pappa går och lägger sig tidigt i dag för han ska ut vid 2 i natt och jobba,
Då vill inte jag vara här, jag vill inte råka väcka honom eller nå sånt, så därför sover ja hos mamma :)
Nu ska jag kolla lite på tv i väntan på att hon ska komma,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback