Veterinären

Hejsan hoppsan, sitter hemma hos pappa och kollar lite på tv och inte gör nå specielt :P
Blev inte att jag skrev i går eftersom jag hade inte tid typ kändes de som,
Hade påskmiddag med Mamma, Pappa, Sandra, Stefan, Josse och Jimmy :D
Trevligt hade vi i alla fall tycker jag, och efter middagen och efterätten åkte jag me Stefan, Josse & Jimmy,
Stefan & Jimmy sköljde av sina bilar och Josse dammsög Jimmys bil också,
Efter de kom Peder och han sköljde av sin bil han också sen åkte vi till 7/11,
Sen skjusade Stefan hem mig & guuud va skönt de va att komma hem å lägga sig haha,
I dag ska jag åka med mamma till veterinären med Sigge eller ja pappa ska skjutsa oss,
Han sår på halsen har blivit lite bätte men han är svullen och har fått bruna prickar och så på huvudet,
Sen efter jag har varit där vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på faktiskt :P
Nu ska jag gå och tvätta mitt öra, oj justja de har jag inte skrivit, jag råkade ta hål i mitt öra i går,
Jag ska trycka igenom ett örhänge genom ett hål och missar utan att jag känner de och trycker ett nytt,
Så nu sitter de (som jag förut klagade på) i rätt höjd som de andra, så de är ju bra :P
I bland undrar jag fan hur jag lyckas med vissa grejer alltså ;)
Nu ska jag forsätta kolla på tv i väntan på at klockan ska bli halv 3 så vi ska åka,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback