Vilket skämt! God natt

Sitter i sängen och kollar runt lite på facebook som vanligt :)
Blir att gå upp tidigt i morron för om de ska regna orkar jag inte cykla till skolan,
Så då får mamma skjuta mig till far vid 6 ungefär så får jag sova nån timme till och sen gå till skolan ist :)
För de är ju inte så värst långt liksom, va kan de vara? 100 meter från far till skolan haha,
Justja, nyss och läste lite olika bloggar och hittade just nu något vääääldigt roligt,
Tyvär är jag lite tråkig och inte delar med mig riktigt än vad de kan vara, ska vara lite hemlighets full,
Som vissa andra värkar vara, igentligen bryr jag mig inte så värst mycket, men på ett sätt gör jag de ändå,
Blir bara fundersam på hur vissa bara orkar leva hur dom gör liksom...
Säger en sak, och några månader senare har du bytt åsikt av nån anledning,
Vänta lite, kallas inte de dubbelmoral? Jo men de gör de väl...
Jag vet att man kan ändra sig men inte om detta då är de dubbelmoral,
Fy fan va skratt retande de är igentligen att få reda på nått sånt här...
Men men skit samma, nu ska jag kolla på Rederiet sen ska jag nog sova så jag orkar upp i morron bitti,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback