Äckligt väder!

God morron fuckers haha, har ni sätt att jag äntligen har tagit tummen ur arslet och gjort en header? :D
Ser ni den inte så tryck
F5 då ska de uppdateras, blev rätt så nöjd med den men kommer säkert ångra mig.
Men skit samma nu får de vara så här ett tag, orkar inte bry mig så mycket när jag inte bloggar så mycket.
Jag & Mange va ut med Stefan & josse en stund i går också, men de va ju inte roligt väder precis.
De bara öste ner regn så vi satt väl i bilen typ hela tiden och bara såg dumma ut, helt själva på beppes.
Justja! Bestämmde mig i går om mitt skolval, de blir Avesta & handel i stället för Borlänge.
Jag orkar inte pendla den första veckan och sen fanns de inge boende åt mig någonstans heller.
Så mamma ska ringa Avesta & Borlänge på måndag oc fixa de där åt mig, så im not going anywear.
Aja nu sitter jag i alla fall vid köksbordet och pratar lite grann med Mange, vi gick upp för en liten stund sen.
Ska försöka slänga i mig lite mat, magen vill verkligen de, ska se om puckot vill ha mat han också :)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback