En okej morgon

God morron, har gått upp för typ en halvtimme sen, duktigt av mig som ändå inte skulle till skola.
Tänkte att de är ju fortfarande bra att gå upp i tid så man inte fuckar upp en massa.
Blev inge skola i dag eftersom jag va på den där jävla äcklia akuten i går, blev att stanna hemma.
Ska väl kan hitta nå piller snart som dämpar smärtan, känner just nu att de skulle behövas lite grann.
Mange skulle i väg till tandläkaren så jag släppte ut honom och låste efter honom,
När jag kommer in hör man mamma säga "Fan också jävla skit!" då hade ju hon försovit sig.
Tur att hon inte skulle jobba eller så men hon hade ställt klockan på 8 och går upp 10 ;)
Hon skulle laga mata och skit, så ska nog ner och äta frulle med henne snart, kanske hjälpa henne också :)
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback