Fitt akuten

Hejsan hoppsan denna dag har ju inte varit den bästa kan jag lova, de är inte kul att ligga på akuten.
Kommer till skolan och käner att denna dag mår jag fan så mycket bättre så de va tummen upp liksom.
Sen går de ungefär 4 timmar och sen bara smäller de i magen, gud va bra va? NEJ!
Hur kul är de första dagen i skolan liksom? Inte ett dugg, fan va irriterande att de ska gå så här.
Men sen va dom äckligt otrevliga på akuten så dom kan ta sig i arslet, aldrig mer sätter jag foten där!
Kanske behöver göra de en gång till i försig men då är de sista gången kan jag lova haha.
Dom tog en massa prover men fick inte fram något, och inte fan kan man få smärtstillande heller -.-
Aja nu ska jag va glad och inte tänka nå mer på hur dagen har varit utan jag ska tänka positivt.
Sitter just nu i soffan och väntar besök, Stefan, Josse & Mange kommer förbi om en stund på lite kaffe.
Sen ska jag följa med dom och kolla på Stefan & Josses nya lägenhet som dom fick nycklarna till i dag :)
Nu ska jag gå ner och prova ta movicol och se om de lugnar min mage, hoppas hoppas hoppas!
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback