Fittas kuk fan... God morron btw

Denna dag känns som skit och ändå har jag bara varit vaken i en timme högst, gud vad jag tycker om detta.
Eftersom jag inte kunde ta mig till skolan i dag heller för min mage så känner jag mig skit i dag.
Hoppas, hoppas, hoppas inte detta ger mig nå problem nu, utan att jag kan komma till skolan i morron.
Jag menar så de inte blivit nå fel eller så, men de tror jag inte att de ska vara som de lät på min lärare.
Sen är jag fucking nervös över att börja där också, hatar sånt här med att börja i ny klass :P
Jag hoppas fan att jag orkar med de här, för skolan har inte ens börjat för mig och jag är redan stressad!
Liksom hallå?! Hur kul är de på en skala, men jag ska försöka tänka positivt och hålla tummarna bara.
I alla fall så sitter jag i sängen nu och lyssnar lite musik och ska strax gå ner och äta frulle.
Men först ska jag be er om en tjänst, ni har inte lust att hålla tummarna eller i alla fall en för mig i morron?
Hehe tack på förhand, gud jag känner mig som typ 3 eller något, men va fan de gör väl inge ;)
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback