Frukost i solen!

Hejsan, har nyss gått upp typ och har just ätit upp min frukost ute i solen, de va fan riktigt skönt & mysigt!
Nu sitter jag inne och lyssnar på lite musik och ska snart lägga mig i solen tror jag.
Jag måste ju bli brun på ryggen och bakbena haha, annars ser de jätte dumt ut ;)
Jaha nu är de helg också, och jag har huset för mig själv, fy fan va skönt de, kan man springa runt naken ju!
Haha de tänker jag inte göra, skulle jag nu vilja så har jag ju grannar som jämt är ute typ :P
I alla fall har jag huset hela helgen för att mamma & per åkte på kryssning i morse, så skönt att vara själv.
Fast ni vet ju hur jag va förra gången eller hur? Äsch kanske hittar någon som vill ge mig sällskap :D
Sen får vi se vad helgen bjuder på, blir säkert de vanliga  fast man vet ju inte om.. nej de va inge haha.
Nu ska jag fylla på katternas knax och sen lägga mig i solen och bara njuta ett tag.
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback