God morgon världen

Hejsan, gick upp för en litem stund sen och har just ätit frukost med min kära mor :)
Nu ligger jag i sängen igen och kolla lite på facebook, blocket, tradera & massa annat smått & gott.
I dag har jag och pappa planerat att vi ska åka till Lager 157 i Sågmyra, tror ni jag är nå glad!?
Jag har inte varit dit på 2-3 år ungefär och dom har grymt billiga märkes kläder (äkta!)
Sen har dom en liten affär brevid med massa pyssel grejer, i just loooove that!
Så de ska bli kul att åka dit igen, och självklart hoppas man på lite kläder från pappa hihi.
Men de är bara för att jag inte har nå pengar kvar typ, de jag har ska ag ha tills jag flyttar typ.
Aja skit samma, btw alla dom där filmerna jag fått va typ 50 stycken, orkade inte knäppa kort så ni får se.
Va ju meningen att jag skulle klippa gräset och sola i dag, tror ni de är nån sol ut eller? Ja väääldigt lite...
Inget man kan få lite färg av tyvär, men de gör inget lägger mig och vilar innan jag och pappa åker ist.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback